Is er een gezamenlijk plan van aanpak voor de realisatie van het duaal leren met het bedrijf?
- De school en het bedrijf hebben een akkoord over de vooropgestelde aanpak van de duale student.
- De doelen zijn verdeeld in een opleidingsplan of handelingsplan (vraag F3-01).
- Het bedrijf heeft mentoren klaar die hun rol (begeleiden van leerproces en aanspreekpunt leerling en school) kennen.
- Er is een afspraak over hoe de bedrijven zich bekend maken op de school voor alle betrokkenen: ouders, leerlingen en leerkrachtenteam.
- De matching en screening van de leerling en bedrijf zijn duidelijk: plaats, datum en aanpak.
- De contactmomenten tussen de trajectbegeleider en mentor liggen vast.
- De beginsituatie en aanpak van de leerlingen is doorgesproken in een eerste gesprek tussen de trajectbegeleider en de mentor.
- De aanpak van de evaluatie is doorgesproken en ligt startklaar. De evaluatiemomenten liggen vast. Er is afgesproken wat er gebeurd wanneer het duale traject niet vlot verloopt.